Oferta pracy - Asystent ds. obsługi klienta
30.6.2017

ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: Biała Podlaska
Nr referencyjny: AOK/14/07/17
CZEKA NA CIEBIE:
- przyjazna atmosfera oraz dostęp do najnowszych technologii IT
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- praca w dynamicznym zespole, w zmianowym systemie czasu pracy (godziny pracy: pon.
– pt. 8.00-16.00; 10.00-18.00; 12.00-20.00; 14.00-22.00 i sobota 8.00-16.00; 12.00-20.00)
- możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- atrakcyjny pakiet socjalny (np. MultiSport, Pracowniczy Program Emerytalny)
- dofinansowanie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, m.in. dofinansowanie
do biletów wstępu na imprezy kulturalne oraz do wczasów urlopowych
W TRAKCIE PRACY BĘDZIESZ:
- dbać o najwyższą jakość obsługi Klienta drogą telefoniczną i elektroniczną, w tym m.in.:
- dbać o najwyższą jakość obsługi Klienta drogą telefoniczną i elektroniczną, w tym m.in.:
- przedstawiać ofertę produktową instytucji finansowych
- wspierać realizację usługi bankowości elektronicznej
- realizować usługę przyjmowania wniosków pożyczkowych przez telefon
POSZUKUJEMY CIEBIE, JEŻELI:
- posiadasz wykształcenie minimum średnie
- masz miły głos, nienaganną dykcję
- jesteś osobą komunikatywną
- wykazujesz gotowość do pracy zmianowej
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE:
znajomość obsługi pakietu MS Office
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV i list motywacyjny)
z zaznaczonym nr ref. w temacie wiadomości na adres: rekrutacja@aplitt.pl.
W CV prosimy o umieszczenie i podpisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb bieżącej rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska w firmie Aplitt S.A. /Aplitt S.A. Oddział w Sopocie, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Zobacz także